Interview met Meral

 

 

Meral heeft meegedaan aan de juniorsongfestival en zong in een band. Na het juniorsongfestival gingen ze zelf liedjes schrijven. Ze acteert nu in een bekende serie. We houden nog geheim over welke serie het gaat. Kijk nu maar naar de interview die ik heb gemaakt over Meral.

  1. Hoeveel rollen had je? Ongeveer 10 rollen.
  2. Wat waren je lievelingsrollen? Spangas, iCarly, Ready en Snackbar.
  3. Hoe was je begonnen met je carriere? In een musical begon ik toen ik acht jaar was.
  4. Hoe dacht je over je carriere hiervoor? Ik had nooit gedacht dat ik actrice werd.
  5. Wat vind je van Tinco (personage van Spangas)? Hij is heel aardig, ik kende hem al voor Spangas door een dansschool.
  6. Wat doe je graag in je vrije tijd? Bakken, winkelen en naar de film.
  7. Wat vind je van beroemd zijn? Spangas fans zijn heel aardig, maar soms als ik ziek ben, is het niet zo leuk om herkent te worden.
  8. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt? Om herkent te worden.
  9. Heb je een vriendje, zo ja, hoe heet hij? Ja, ik heb een vriendje. Hoe hij heet hou ik privé.
  10. Heb je een auto? Nee nog niet, ik hoop binnenkort wel.
  11. Heb je een scooter? Nee, ik ben van plan om een auto te kopen.
  12. Heb je een rijbewijs? Ja, dat heb ik toevallig vorige week gehaald.
  13. Wat wil je nog meer doen in je carriere? Voorlopig wil ik nog blijven bij Spangas?
  14. Welke schooldiploma heb je? Mijn VWO-diploma die ik vorig jaar heb gehaald.
  15. Klopt het dat je Carly van iCarly inspreekt? Ja, dat klopt. Ik ben de Nederlandse stem van Carly en nog vele andere personages.
  16. Heb je broers/zussen? Ja, ik heb twee broers en één zusje.
  17. Speel je een muziekinstrument? Nee, maar ik zing wel graag.
  18. Wat is je lievelings vakantieland? Turkije, want het is daar lekker warm, lekker eten en ik ben half Turks, half Nederlands.

Gemaakt door Baris.

One thought on “Interview met Meral

  1. Hallo Baris,
    Gefeliciteerd met het allereerste interview van Achterdehorizonpersbureau! Wat een interessant interview. Alleen ontbreekt er nog een goede foto van Meral? Die gaan we er nog bij zetten.
    Juf Asya en meester Boy

Geef een reactie

