Interview met de directrice van de Horizon.

IMGP5165

Naam: Mariët Ten Berge

Leeftijd: 56

Hobby’s: Met klei werken, naar de film, theater en yoga.

Favoriete eten: kroket

Grootste droom: Een school waar alle kinderen van s’morgens vroeg tot s’avonds laat met plezier kunnen spelen en leren.

Wat wilde je vroeger worden?: Ik wilde juffrouw worden.

Lievelingsdier: Dolfijn

Lievelingsboek:’ Kruistocht in spijkerbroek.’

Bent u rijk:  Ja, want ik ben gezond!

Vind u het leuk om hier te werken?: Ja, ik ben blij dat alle kinderen met plezier naar school gaan.

Wat is uw lievelingskleur: Rood.

Wat is uw grote voorbeeld: Koningin Beatrix.

Wanneer had u voor het eerst verkering?: Toen ik 12 jaar was.

Met wie?: Met Anton. Ze werd betrapt tijdens het zoenen met Anton door de meester en in die tijd was het streng verboden om met jongens te zoenen, dus haar moeder moest gelijk op school komen voor een ernstig gesprek!

Waar heeft u een hekel aan?: Het eerste wat in mij opkomt is regen.

Bent u juf geweest?: Ja, ik ben bijna 20 jaar lang juf geweest.

Bent u hier elke dag?: Ja, maar ik werk ook buiten de school.

Geïnterviewd door Youssra, Aya en Carmen.

Geef een reactie

