Vragen voor Mees, Sam uit Vrijland:

Volgende week komt Mees speciaal op bezoek bij Achter de Horizon pers voor een interview:

 

Interview met Mees

1.   Wat is u volledige naam: Mees Groot

2.   Wat is u achternaam: Groot

3.   Bent u ooit verliefd geweest: Ja op een jongen die nu een goede vriend is

4.   Heeft u vaak ruzie met u beste vriendin/wie is u beste  vriendin: Nee

5.   Heeft u een keer verkering gehad/met wie: Ja met Thijs

6.   Heeft u een keer gezoend: Ja met Thijs

7.   Wie is u grootste voorbeeld: Cameron Dias

8.   Wat vindt u van u broer boy: Kan heel irritant zijn maar ook heel lief

9.   Heeft u ooit geschuifeld/met wie: Ja met jongens van de basisschool

10. Bent u bijdehand: Een beetje

11. Bent u nu verliefd: Nee

12. Vind u jezelf grappig: ja beetje want, als ik een grap maak ben ik de enige die erom lacht en me vrienden niet.

13. Denkt u dat u veel fans hebt: Meestal herkenen ze me.

14. Vind u shoppen leuk: Ja heel leuk, ik shop meestal bij de Zara of Mezelskotch

15. Heeft u nog meer broers of zussen: 2 zussen eentje is: 18 en de ander is 20

16. Wat voor advies had u: 5e klas havo

17. Had u veel goede cijfers: valt mee, alleen bij wiskunde.

18. Waar woont u: Dicht bij het leidseplein.

19. Wat vind u het leukste seizoen: Zomer

20. Houd u veel van spelletjes: Ja ik hou van monopoly & pimpampet.

21. Wat is u lievelingsspel: monopoly & pinpampet.

22. Houd u van lezen: ik hield er wel van maar nu ben k meer bezig met schoolboeken.

23. Wat is u lievelingsboek: Heb ik niet.

24. Wat is u lievelingsfilm: Alles liefde & kuifje.

25. Heeft u een vriendje: Nee.

26. Op welke basisschool zat u: Ik zat op de willewaal.

27. Op welke middelbare school zit u: Emmelaan

28. Wat is u lievelingssport: Voetbal.

29.  Wat is u favoriete acteur/actrice: Cameron dias.

30. Hoe kwam u op het idee om bij Vrijland te gaan spelen: Ik werd ingeschreven tijdens het stage.

31. Denkt u dat u veranderd bent door dat u op televisie bent?: Ik denk van niet.

One thought on “Vragen voor Mees, Sam uit Vrijland:

Geef een reactie

