INTERVIEW MET MEES, SAM UIT VRIJLAND

Interview met Mees

IMGP5549

1.   Wat is u volledige naam?: Mees Groot.

2.   Wat is u achternaam?: Groot.

3.   Bent u ooit verliefd geweest?: Ja, op een jongen die nu een goede vriend is.

4.   Heeft u vaak ruzie met u beste vriendin?: Nee.

5.   Heeft u een keer verkering gehad en met wie?: Ja, met Thijs.

6.   Heeft u een keer gezoend?: Ja, met Thijs.

P1230549

7.   Wie is u grootste voorbeeld?: Cameron Dias.

8.   Wat vind u van u broer Boy?: Hij kan heel irritant zijn maar ook heel lief.

9.   Heeft u ooit geschuifeld?En met wie: Ja, met jongens van de basisschool.

10. Bent u bijdehand?: Een beetje.

11. Bent u nu verliefd?: Nee.

12. Vind u zichzelf grappig?: Ja beetje want, als ik een grap maak ben ik de enige die erom lacht en mijn vrienden niet.

P1230546

13. Denkt u dat u veel fans hebt?: Meestal herkennen ze me.

14. Vind u shoppen leuk?: Ja heel leuk, ik shop meestal bij de Zara of Mezelskotch.

15. Heeft u nog meer broers of zussen?: Twee zussen eentje is 18 en de ander is 20.

16. Wat voor advies had u?: 5e klas havo.

17. Had u veel goede cijfers?: Valt mee, alleen bij wiskunde.

IMGP5451De interviewcommissie aan de slag!

18. Waar woont u?: Dicht bij het Leidseplein.

19. Wat vind u het leukste seizoen?: De zomer vind ik het leukst.

20. Houd u veel van spelletjes?: Ja, ik hou van monopoly & pimpampette.

21. Wat is u lievelingsspel?: monopoly & pimpampette.

22. Houd u van lezen?: Ik hield er wel van maar nu ben ik meer bezig met schoolboeken.

23. Wat is u lievelingsboek?: Heb ik niet.

P1230559Nog snel even het interview uitwerken!

24. Wat is u lievelingsfilm?: Alles is liefde & Kuifje.

25. Heeft u een vriendje?: Nee.

26. Op welke basisschool zat u?: Ik zat op de Montessorischool de Wielewaal.

27. Op welke middelbare school zit u:?Ik zit op de Montessori Lyceum Amsterdam.

28. Wat is u lievelingssport?: Voetbal.

IMGP5435Op de foto met handtekeningenjagers!

29.  Wat is u favoriete acteur/actrice?: Cameron Dias.

30. Hoe kwam u op het idee om bij Vrijland te gaan spelen?: Ik heb me ingeschreven tijdens mijn stage bij Elskeskast, dat is een castingbureau voor kinderen en jongeren.

31. Denkt u dat u veranderd bent door dat u op televisie bent?: Ik denk van niet.

IMGP5476IMGP5481

Iedereen luistert naar de antwoorden van Mees. Hey, zie ik nou iemand met z’n mond open?!

IMGP5527IMGP5525

Aya denkt goed na over de volgende vraag. En Mees wordt er verlegen van!

IMGP5455

Meester Boy kijkt best wel een beetje trots!

IMGP5513IMGP5540

Aya stelt de belangrijkste vraag en krijgt een echte handtekening!

IMGP5526

Hey, maar wij willen ook een handtekening hoor!

IMGP5546IMGP5550

IMGP5552IMGP5553IMGP5554IMGP5556

Maar wie is hier eigenlijk de echte ster?!

Mees werd geïnterviewd door Aya, Carmen en Youssra.

Geef een reactie

