Interview met de filmpjesmonteur Remco (de editor):

Wat is uw naam ? : Remco. (Hij ruikt naar paprika chips!)

Hoe oud bent u ?: Ik ben 37 jaar .

Wat doet u bij het RTL-nieuws?: Ik monteer de nieuwsfilmpjes.

Heeft u een belangrijke baan?: Ik heb niet zo’n hele belangrijke baan.

Wat doet u het liefst op uw baan?:Bandjes archiveren.

Hoeveel verdient u per maand?: Ik verdien rond de € 2000,-.

Heeft u ooit gelogen tegen uw directrice?: Nee, want ze zit voor me.

Wat fotografeert u het liefst?: Oude tankstations.

Vind u het werk leuk?: Ja, ik heb heel erg leuk werk.

Is het druk op het RTL nieuws?: Ja, het is bijna altijd druk.

Hoelang zijn de filmpjes op het RTL nieuws?: De meeste filmpjes zijn 2 minuten.

Hoeveel kost het allemaal?:Het kost heel erg veel.

Hoeveel camera’s gebruiken jullie?:We gebruiken 8 camera’s in de nieuwsstudio.

Hoeveel filmpjes heeft u gemaakt maar niet uitgezonden?: Er zit er elke dag wel 1 bij die niet wordt uitgezonden.

Gemaakt door Calvin, Appie en Enes.

Geef een reactie

