Interview met de nieuwslezer van het RTL Nieuws, Antoin Peeters

  1. Hoe heet u? Antion Peeters
  2. Hoe oud bent u? 38 jaar
  3. Heeft u kinderen zo ja hoeveel? Ja, ik heb 2 kinderen
  4. Bent u getrouwd? Ja.
  5. Komt u ook op tv? Ja, in de avond
  6. Wat vind u van de werknemers? Een hele leuke groep
  7. Is er wel eens wel iets fout gegaan bij het RTL nieuws? Ja, ik moest praten en ik was mijn tekst kwijt.
  8. Wat is uw grootste blunder? Dat ik mijn tekst kwijt was.
  9. Heeft u veel geld? Nee,ik heb een hele normale baan.
  10. Heeft u huisdieren, zo ja welke? Nee, ik heb geen huisdieren.
  11. Steunt u goede doelen?Het Wereld natuurfonds WNF en Cliniclowns.
  12. Heeft u goed contact met u collega’s? Ja, het zijn hele leuke mensen.
  13. Welke sport zit u? Ik loop hard.
  14. Wie is uw beste vriend/vriendin bij het RTL nieuws? Marc van Vlijmen.

L1000199 L1000200

Geïnterviewd door Baris, Isabel en Chloë.

Geef een reactie

