Binnenkort interviews over Pesten

P1240669 P1240667

                Interview Jasmine

  1. Wat is je naam: Jasmine
  2. Ben je ooit gepest: ja
  3. Door wie ben je ooit gepest: door een groepje jongens
  4. Heb zelf een keer gepest: Ja
  5. Wie heb je ooit gepest: dat is verschillend, als iemand mij pesten pesten ik diegene terug
  6. Waarmee werd je gepest: ik werd gepest met iets wat ik niet goed kan zoals sporten
  7. Waarmee pesten jij: bijvoorbeeld als iemand mij pesten dan ging ik hem terug pesten met wat diegene mij ook pesten
  8. Wordt je nu nog gepest: nee
  9. Werd je vroeger veel gepest: nee niet zo heel erg vaak
  10.  Hoe oud waren de kinderen die jou pesten: altijd mijn leeftijd
  11.  Toen je pesten kreeg je toen weleens straf: nee nooit
  12.  Wat deed je toen je gepest werd: ik ging naar de juffrouw maar daarna had ik nog wel een raar gevoel
  13.   Wanneer begon het pesten: in groep 4
  14.   Zei je er wel eens iets van toen je gepest werd: ja ik zei stop hou op ik vind het niet meer leuk
  15. Toen je gepest werd ging je toen naar je ouders: ja maar soms wou ik het wel voor mezelf houden
  16. Was het niet vervelend om het in te houden: nee ik vond van niet
  17.  Ben je wel eens geslagen: nee dat niet
  18.   Zeg je er weleens iets van als je ziet dat andere worden gepest: ja meestal wel
  19.   As je er iets van zei ben je dan niet bang dat ze jou dan gaan pesten: nee maar bij jongens wel
  20. Wat was het ergste toen je geest werd: ze kwamen met een groepje naar me toe en gingen ze allemaal vervelende dingen zeggen
  21.  Wat zou jij ertegen doen om iedereen minder te laten pesten: ik zou reclame maken om minder te pesten

Door Carmen.

P1240668

Interview Mauro:

Wat is je naam?:Mauro

Wat is je bijnaam?:Maurtje

Wordt je wel eens gepest?:Ja, door een paar jongens.

Heb je wel eens gepest?: Nee

Met wat wordt je gepest?:Om me tanden.

Waar wordt j gepest,thuis,buiten,of binnen?: buiten&binnen

Wat vindt jij er zelf van dat je wordt gepest?: SCHANDELIJK!!!!

Wat vinden je ouders er van?: Die vinden het heeel erg, en ze zijn zelf een keer naar de directrice geweest.

Jongens die jou pesten hoe oud zijn zij ongeveer?:hetzelfde leeftijd als ik,&hoe oud ben je?: 11

Zeg je er wel eens wat van,zoja wat zeg je dan?: Ja dan zeg ik heb je wel ooit naar je zelf gekeken.

Vindt jij dat dit stomme gedoe moet ophouden?:JAAA!!

Welke groep zit je?: groep 6a

Ben je wel eens erg verdrietig geweest dat je alleen wil zijn?:Ja

Wordt je hier wel eens gepest bij de obc?:Nee.

Wat wil je er tegen doen om pesten te laten stoppen?: paar vrienden & ik uit mijn klas, wouden een dag houden in de gymzaal om voorlichting te geven& dan wouden we vragen wie er wel eens gepest werd en dat die mensen dan naar voren moesten komen.

Ben je wel eens bang als je wordt gepest?: Ja, heel erg zelfs.

Hoe zit het nu met die jongens die je hebben gepest?: We zijn nu vrienden. En hoe vindt je dat?: Fijn!

Wanneer was de ergste dag dat je werd gepest?: 2jaar geleden, iemand had een brief in me la gestopt en er stond wil je met me verkering,en toen we naar buiten gingen zijden ze ben je verliefd op dat meisje die me vroeg, en toen zij ik ja, toen kwamen er een groepje grote jongens & die zijden tegen dat meisje waarom heb je verkering gevraagd, maar dat briefje was niet voor mij bedoeld want ik zij dat ik op da meisje was, & toen werd ik verdrietig & een tijdje lang werd ik toen gepest.

Door Youssra

P1240671

             Interview Aasra

Wat is je naam: Aasra

Wat is je bijnaam: Aas en Aasje

Word je wel eens gepest: Ja, door jongens

En met wat word je gepest: Omdat ik ben blijven zitten in groep 4  en dat ik dom ben

Pest je zelf ook: Nee

En wat vind ervan dat je gepest word: Niet leuk en onaardig

Waar word je gepest: Buiten en binnen ver weg van de juf en meester

Word je nu gepest: Ja

Zeg je er wat van dat je het niet leuk vind: Ja ik zeg hou op ik vind het niet leuk maar dan gaan ze nog door

Wanneer begon het pesten: in groep 3, en nu zit ik in groep 5

Weten je ouders het: Ja ze zeggen dat ik het moet negeren en dan naar de juf moet gaan

Wat doet je juf ertegen: Eigenlijk niks ze zegt dat ik het moet negeren maar dat zegt ze de hele tijd maar het helpt niet

Heb je niet een keer gepraat met de juf en diegene die jou pest: Jawel alleen dan liegt diegene en dan gelooft de juf hem

Ben je wel eens met geweld gepest: Ja toen had ik er wonden en blauwe plekken van

Als je iemand ziet de je wel eens gepest heeft, ben je dan bang voor hem: Nee

Zou jij het ooit goed maken met iemand die jou heel erg gepest heeft: Nee

Wat is het ergste wat ze hebben gedaan bij jou: Toen mijn broer me ophield van school waren ze er en duwden me tegen de muur en sloegen me, toen ging mijn broer hun wegduwen en praten dat ze het niet moesten doen en toen staken ze hun middelvinger op.

Door Angel

Geef een reactie

