Interview met Sara over pesten

Wat is je naam?: Sara
Welke klas zit je?: 7a
Heb je ooit gepest?: Ja, als iemand me pestte, pestte ik altijd terug
Ben je ooit gepest?: Ja
Hoelang?: 2 jaar lang.
Door wie?: Door een meisje uit me klas
Waarmee werd je gepest?: Om mijn kleren.
Wanneer is het gestopt?: In groep 7, dit jaar.
Waardoor kwam het dat ze ineens stopte?: Door de juf, ze had goeie oplossingen.
Pestte jij altijd terug?: Nee.
Wat vinden je ouders er van?: Ik heb het niet verteld, totdat ik me heel erg rot voelde.

Geïnterviewd door Carmen en Youssra.

One thought on “Interview met Sara over pesten

Geef een reactie

