Interview met Mohammed over sport

IMGP6616
Hoe heet je:Mohammed
Leeftijd:11 jaar.
Wat voor sport doe je?:Kickboksen.
Is ’t leuk , zo ja wat is er leuk aan?:Ik vind het leuk omdat ik al mijn stress eruit kan slaan.
Waar ben je gestrest door?
Hoe doe je het en ben je goed?:Ja, ik ben wel goed en ik heb een tactiek maar die hou ik liever geheim.
Wat is de beste tactiek in een kickbokswedstrijd?
Waarom heb je voor deze sport gekozen?:Omdat ik het een leuke krachtige sport vind.
Wat bedoel je met krachtige sport?
Wat zijn de spelregels?:Je mag geen ellebogen gebruiken.
Word je minder agressief van kickboksen of word je juist agressiever?
Kickboksen heeft best wel een slechte naam gekregen de laatste tijd, vind je dat terecht? Waar komt dat door denk je?
Is dat het enige wat er niet is toegestaan?
Is het moeilijk en zo ja wat is er moeilijk aan?:Valt wel mee hoe moeilijk het is maar soms zijn de tegenstanders wel heel sterk.
Wat heb je nodig?:Kickbokshandschoenen en beenbeschermers en een bitje.
Hoe veel ben je dan kwijt?
Hoe hoog is de contributie?
Hoe heet je sportvereniging?:Ejau & Amp;Etta
Is je coach goed?:Ja, heel goed perfect zelfs.
Op welk niveau speel je?:In de leeftijdcategorie:11 tot 14 jaar.
Hoe vaak train je?:Ik train 3x per week.
Hoe vaak per week speel je een wedstrijd en op welke dag?:1,2 keer per maand
Op hoeveel sporten zit je?: Ik zit op 3 sporten.
Welke sporten zijn dat?
Laatste vraag: Ben je veranderd door de sport?

Interview door Bartu, Ayoub en Lars

One thought on “Interview met Mohammed over sport

Geef een reactie

