De sportrubriek: Interview met juf Marijke

IMGP6618
Hoe heet:Juf Marijke.
Leeftijd:27 jaar.
Wat voor sport doet u?:Hardlopen
Is dat de enige sport?:Nee, dansen, zwemmen en skiën doe ik ook.
Wat voor diploma’s heb je gehaald: A en B
Doe je hardlopen alleen bij de vereniging :Nee, niet bij een vereniging.
Is ’t leuk, zo ja wat is er leuk aan?: ja heel leuk, omdat je jezelf steeds kan verbeteren in tijd en snelheid.
Hoe doe je het en ben je goed?: Je moet langzaam opbouwen.Ja, ik ben redelijk in vorm!
Waarom heb je voor deze sport gekozen?: Omdat ik het op elk moment van de dag kan doen en het is buiten in de natuur.
Wat zijn de spelregels?: Hardlopen heeft geen spelregels.
Is het moeilijk, zo ja wat is er moeilijk aan?:Het is lastig om je zelf te motiveren als het niet lukt.
Wat heb je nodig?: Heel goeie hardloopschoen,lekkere sportkleding en goeie muziek.
Hoe heet je sportvereniging?: Heb ik niet.
Is je coach goed?: Ik heb geen coach.
Op welk niveau speel je?: Gemiddeld niveau.
Hoe vaak train je?: 2 à 3 keer per week.
Welke dagen train je per week?: Maandag, woensdag, vrijdag of (zaterdag).
Hoe vaak per week speel je een wedstrijd , zo ja welke dag?:Altijd in het weekend.
Op hoeveel sporten zit je?: Ik zit op 4 sporten: Zwemmen, skiën, dansen en hardlopen.

Door Bartu, Lars en Ayoub.

Geef een reactie

