Wat voor cijfers geven de kinderen van De Horizon aan hun ouders en juffen en meesters?! Een onderzoek:

Het leek me leuk een keer uit te zoeken wat voor cijfers kinderen geven aan hun ouders.
Want misschien zijn ouders wel de belangrijkste mensen in je leven .
Misschien moet je je ook herinneren dat niet ieder kind die steun en hulp van hun ouders hebben gekregen.
Om een beetje een beeld te krijgen bij het verschil heb ik aan 51 kinderen gevraagd wat zij nou van hun vader, moeder en ook hun juf/meester vonden. Want een juf of meester is ook een soort vertrouwenspersoon. Toch is er tussen moeder en meester/juf toch wel een verschil, maar het is zeker niet groot!
Van de 51 kinderen is het cijfer voor hun vader gemiddeld een 8,4 . Wat mij hier aan opvalt is dat het misschien wel een beetje vreemd is. Omdat meer dan de helft een 9 gaf. Dan zie je al meteen dat er toch wel een paar hele lage vaders bij zitten! Het laagste dat voor een vader is gegeven is een 4.
Bij de moeders daar in tegen is het gemiddelde 8,7 en het laagste een 3. Ik vind het best raar dat er moeders zijn die het zo verknallen. Ik zou als ik zelf later een kind had mijn kind heeeeel goed verzorgen en er veel aandacht aan besteden. Het verbaast me daarom echt!
Wat ik ook heb gezien is dat jullie de juffen en meesters gemiddeld een 8,1 geven. Voor een juf/meester vind ik dat best wel hoog. Het laagste cijfer dat er is gegeven is 6. Het hoogste een 10, dat vind ik best vreemd want hier zit dus niet heel veel verschil in. Maar toch is het niet hoger dan de ouders!
Wat vinden jullie eigenlijk van jullie ouders? En welk cijfer zou je ze geven?

Door Milou.

One thought on “Wat voor cijfers geven de kinderen van De Horizon aan hun ouders en juffen en meesters?! Een onderzoek:

Geef een reactie

