Interview over vaders en moeders

Naam : Harim
Leeftijd : 12
Vader : Iqbal
Leeftijd : 45
Cijfer : 10
Wat maakt je vader zo bijzonder? : Nooit boos, hij legt het altijd uit en wordt niet boos
Wat is er niet zo leuk aan je vader ? : Ik moet altijd veel aan hem aangeven zoals een boek , zijn mobiel, water … enz
Kleding : Altijd met blokjes en ruitjes
Als je nog maar 1 ding met je vader kon doen welke dan? : Wandelen en dan lekker praten.
Bijnaam : ik zeg altijd : “papa”
Beschrijf je vader eens in 5 woorden: gezellig, rustig, grappig, zoekt altijd naar oplossing en is vrolijk
Waarom een 10? ; hij laat me met rust maar als ik hem nodig heb, helpt hij mij

Door Milou

Geef een reactie

