De ziekenboeg: Interview met Lucille

L1110890
Isabel en Chloë werken aan het interview. Hele leuke foto dames!
2013-05-30 10.45.31
Lucille met krukken.
Isabel: Waarom liep je met krukken?
Lucille: Omdat ik een gescheurde enkelband had.
Chloë: Is het lastig om met krukken te lopen?
Lucille: In het begin wel maar je went er aan.
Isabel: Hoe vaak in de week ging je naar de dokter?
Lucille: 1 keer in de week.
Chloë: Hoe kwam het dat je enkelband was gescheurd?
Lucille: Bij volleybal was mijn enkelband dubbel geklapt.
Isabel: Wat deed je toen het ongeluk gebeurde?
Lucille: Huilen, want ik had heel veel pijn.
Chloë: Waar was het ongeluk gebeurt?
Lucille: In de gymzaal.
Isabel: Kon je na het ongeluk nog leuk spelen in de pauzes?
Lucille: Nee, want ik mocht 2 weken niet spelen van de dokter.
Chloë: Naar welk ziekenhuis ging je?
Lucille: Naar het Slotenvaart ziekenhuis.
Isabel: Wilden veel kinderen met je krukken lopen?
Lucille: Ja, de hele klas en dat mochten ze van mij.
Chloë: Was het lastig om de trap op te lopen?
Lucille: Ja, het deed pijn als ik gewoon liep, dus daarom hinkelde ik de trap op.

Door Isabel en Chloë.

Plaats een reactie