Interview anoniem over pesten

Hoe heet je?:Anoniem
Ben je ooit gepest?:Ja
Hoe lang werd je gepest?: 4 jaar, het is nog steeds bezig.
Hoe had je dat volgehouden?: Ik heb het niet echt volgehouden, ik heb ooit gedacht dat ik weg zou lopen dus gewoon weg van alles.
Waarom werd je gepest?: Omdat ik mijn eigen dingen had en ik was gewoon mezelf.
Door wie werd je gepest?: Door kinderen van de Horizon en de ODC.
Met wat werd je gepest?: Dat ik heel erg slim was dus een nerd. En dat als ik er was dat alles meteen slecht ging. En met kleine en domme dingetjes werd ik meteen al gepest.
Had je ook terug gepest?: Nee, ik durfde niet. In pesten is het altijd alle tegen 1 en dat red je niet.
Heb je het wel eens geprobeerd om het op te lossen ?: Ja, zo vaak maar het had geen effect.
Weten je ouders hiervan? Zo ja, wat deden ze eraan?: Ze wisten het wel & ze probeerde het ook te stoppen en ze zeiden dat ik van me af moest bijten en dat durfde ik gewoon niet. Juist als mijn moeder naar school kwam, werd ik alleen maar meer gepest.
Door hoeveel mensen werd je gepest?: Het was 1 keer toen hadden ze er allemaal vrienden bij gehaald en toen waren ze met zijn 21e en duwden ze me allemaal op de grond, meestal door een groepje van 7.

Geïnterviewd door Youssra en Carmen.

Geef een reactie

