Interview over de moeder van Sara!

Naam : Sara
Leeftijd : 10
Moeder : Naima
Leeftijd : 40
Cijfer : 10+
Wat maakt je moeder zo bijzonder? : Ze beschermt me, als ik wil dat ze me helpt, dan doet ze dat en ze komt altijd voor me op en ze staat altijd voor me klaar.
Wat is leuk aan je moeder ?: Hetzelfde als bij mij, we begrijpen elkaar erg goed.
Wat is er niet zo leuk aan je moeder ? : Dat ze vaak en snel moe is.
Kleding? : Vaak zwart.
Als je nog maar 1 ding met je moeder kon doen welke dan? : Samen naar een restaurant, een Japans of Surinaams restaurant.
Bijnaam?: Lekker gewoontjes, “ mam “
Beschrijf je moeder eens in 5 woorden: Lief, grappig, mooi, bezorgt , behulpzaam,
Waarom een 10+ ?: Ze is de beste moeder van heeeeeel de wereld en ik ben gelukkig met haar!

Geïnterviewd door Milou.

Geef een reactie

