Interview over de puberteit met juf Ruth

L1110899
Puberteit
1.Naam? Juf Ruth.
2.Wat vond je van de puberteit? Leuk, maar mij ouders waren best wel streng.
3.Wat dacht je dat er ging gebeuren? Ik word lekker groot en dan mag ik meer en dan ben ik niet meer klein.
4.Voelde je je toen volwassen? Ja, het was vervelend.
5.Werd je toen ook ongesteld? Ja, heel erg jong op mijn negende.
6.Voelde je je smerig? Nee, ik dacht dat ik dood ging want het bloede.
7. Begonnen je ouders te merken dat je puber werd? Ja, mijn moeder.
8. Wat zijn volgens jou de kenmerken van de puberteit? Je krijgt tietjes.Je gaat zweten en je krijgt veel oksel haar.Je wordt ongesteld.
9. Had je al een vriendje? Nee.
10.Wat is het ergste wat je in de puberteit hebt meegemaakt? Soms kreeg ik klappen van mijn moeder.
11.Werd je ergens verzot op?: Koekjes met gedroogde chocolade & groenten of fruit met azijn.
12.Was je vaak agressief? Nee, ik was een braaf meisje.
13.Had je erge situaties met je ouders? Ja, ik kreeg vaak klappen en dat vond ik vervelend.
14.Had je meer slaap nodig? Ja, heel veel.
15.Sliep je langer uit? Ja.
16 Werd je later wakker? Ja.
17.Bleef je langer op? Ja.
18.Sliep je goed? Ja.
19.Wanneer was je bezig met je toekomst? Ik was niet bezig met de toekomst, ik was meer bezig met kleding.
20.Werd je vaak boos? Nee, maar als iemand me belachelijk maakte……

Door Isabel en Sara

One thought on “Interview over de puberteit met juf Ruth

Geef een reactie

