Interview Ambrien

Isabel: Hoe vaak heb je iets gebroken?
Ambrien: 4 keer.
Chloë: Wat heb je gebroken?
Ambrien: Één keer mijn elleboog, twee keer mijn pols en één keer mijn enkel.
Isabel: Naar welk ziekenhuis ging je?
Ambrien: Het Slotenvaart ziekenhuis.
Chloë: Hoe gebeurde het ongeluk?
Ambrien: Ik was meestal gevallen.
Isabel: Liep je met krukken toen je enkel gebroken was?
Ambrien: Ja.
Chloë: Hoe vaak ging je naar de dokter?
Ambrien: vier keer bij elke verwonding.
Isabel: Waar gebeurde één van je ongelukken?
Ambrien: Met mijn pols gebeurde het in de gymzaal.
Chloë: Wat deed je na één van de ongelukken?
Ambrien: Ik ging meteen naar de dokter.
Isabel: Was het lastig om te schrijven toen je pols gebroken was?
Ambrien: Ja.
Chloë: Welke voet of arm was het?
Ambrien: 1 keer linker pols en rechter pols en rechterbeen.

Geïnterviewd door Chloe en Isabel.

Geef een reactie

