Alles door elkaar heen:

Naam: Sabri
Bijnaam: Sabro
Leeftijd: 11
Hobby’s: Voetballen
Favoriete eten: Pannenkoeken
Onsmakelijkste eten: Spruitjes.
Grootste droom: Profvoetballer zijn
Wat wil je later worden als je groot bent?: Profvoetballer
Wat zou je nu willen zijn?: Te slim om naar school te gaan
Favoriete acteur : James Bond
Lievelingsdier: Cheeta
Lievelingsboek: Leven van een loser
Lievelingsfilm: The Heat
Lievelingssport: Voetbal
Lievelingsgeur: Gucci + D&G
Lievelingsgedicht: Heb ik niet.
Lievelingsmuziek/zanger:
Waarom zit je op het persbureau?: Omdat ik het leuk vind
Wat zou je willen veranderen aan de wereld?: dat er alleen maar voetbal was
Wat zou je willen veranderen aan jezelf?:Niks.
Lievelingskleur: Blauw

interview juf Noémi
Wat is u leukste droom?
Antwoord: Op en warm eiland met een leuke man

Wat is meestal de locatie in jouw dromen?
Antwoord:Een warm land met een mooie omgeving

Waar dagdroom je over?
Antwoord: Super ekker eten

Wat doe je als je niet kan slapen?
Antwoord: Lezen

Wie komt er meestal in je dromen?
Antwoord: Mijn zoon

Interview ruimtereis Kirsten en Celine 19-11-2013

Naam: juf marlies
Beroep:juf
Is 34 jaar oud

Vraag 1: welke 3 dingen zou je mee nemen als je naar de ruimte gaat?

Juf marlies: ik zou me vriend mee nemen en eten en drinken

Vraag 2: naar welke planeet zou je gaan?

Juf marlies: naar de maan omdat het is bewezen dat je daar kan landen

Vraag 2: wat zou je daar dan onderzoeken?

Juf marlies: hoe het voelt de eerste stap op de maan voelt

Vraag 3: wat zou je dan onder de reis doen?

Juf marlies: kijken naar de aarde vanuit een raam

Vraag 4: wat zou je dan het meeste missen?

Juf marlies: me familie en me vrienden

En met wat zou je dan gaan?

Juf marlies: ik zou wel in me dromen willen gaan

Interview meester Boy over zijn spiegelbeeld.

Vraag: Wat zie je als je in de spiegel kijkt?
Antwoord: Dat de spiegel barst van schrik, ik lach me ook rot om mezelf!

Vraag: Wat vind je van je jezelf inde spiegel ?
Antwoord: Door die barsten ben ik gebarsten en ik lach altijd om mezelf

Vraag: Vind je jezelf knap? Zo ja waarom?
Antwoord: Als je met knap intelligent bedoelt dan je & ik moet niet voor niets om mezelf lachen.

Vraag: Heb je geluk in het leven?
Antwoord: Ja.

Vraag: Waarom heb je geluk?
Antwoord: Ik heb alles en ik woon in de beste stad, iedereen is gelijk.

Vraag: Waarom ben je hier op de wereld?
Antwoord: Dat is wat ik me al mijn hele leven afvraag…

Vraag: Heeft u een duidelijke in het leven?
Antwoord: Ja ik heb een duidelijke mening.

Vraag: Heeft u iemand die dezelfde mening heeft?
Antwoord: Vast wel.

Vraag: Ben je blij met je jezelf?
Antwoord: Niet altijd, je staat het gezonds in het leven als je jezelf niet te belangrijk vind.

Vraag: Vond u dit interview leuk?
Antwoord: Ja.

Interview met meester Boy over gelukkig zijn.

Vraag 1
Bent u gelukkig?
Antwoord
Ja maar ik ben niet altijd gelukkig want je kan pas gelukkig zijn als je ongelukkig bent geweest en als je weet hoe het is om ongelukkig te zijn.

Vraag 2
Voelt u zich soms ook ongelukkig?
Antwoord
Ja als het niet goed gaat met mensen waar ik om geef bijvoorbeeld.

Vraag 3
Voel je je veilig?
Antwoord
Ja heel veilig ja omdat ik geen reden heb om me onveilig te voelen.

Vraag 4
Kan je goed samen leven met mensen?
Antwoord
Ja en nee omdat ik het ook heerlijk vind niemand om me heen te hebben.

Vraag 5
Was u gelukkig in het verleden?
Antwoord
Soms als ik aan het zoenen ben.
Ik word al gelukkig, in de brugklas.
het eerste school feest in oktober met Maya het was een bijzondere moment omdat ik toen voor de eerste keer heb gezoend.

Vraag 6
Voelt u zich gelukkig bij u familie?
Antwoord
Niet altijd ,omdat mijn familie een heel ander leven heeft dan mij en dat botst wel eens.

Vraag 7
Bent u gelukkig in deze tijd?
Antwoord
Ja,omdat morgen het droomproject voor warchild voor groep 7 en 8 en de 1-2 brugklas
Wat we ook op de Horizon gaan doen.

Vraag 8
Wat is voor u geluk?
Antwoord
Dat mensen en kinderen vrolijk worden met wat ik met ze doe.

Geef een reactie

